lauantai 17. tammikuuta 2009

Nooran ja Vilman synttärikakku


Tänään rakkaan työkaverini perheessä vietettiin tyttöjen synttäreitä ja samalla koko perheen muuttoa uuteen kotiin! :) Onnea onnea onnea vaan, keltainen tupa... Ja isot onnittelut tytöille! <3

vaalea suklaahippupohja

laktoositonta vispikermaa
laktoositonta tuorejuustoa
vaniljasokeria
appelsiinimarmeladia
säilykemandariinilohkoja
mandariinilientä
liivatetta

laktoositonta vispikermaa
tomusokeria
vaniljakreemijauhetta
marenkeja murskattuna
sokerimassakoristeita
hopeisia sokerikuulia

Reunoille pursotuksia lehtityllalla, jolla tulee kaunista rusettimaista pursotusta. Ja tässä kuvassa luonnollisemmat värit.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten kaikki paitsi minä osaa tehdä upeita kakkuja.. :) Mun tekemistä tulee ihan surkeita rääpäleitä.. :(
Ihana tämäkin. :)
kiitos kommentista,ne lämmittää aina!:) <3

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Kati! :)

Höpsistä kukkuu, teet tosi hienoja kakkuja! En pidä omia tekeleitä mitenkään erikoisina. Ja jos lohduttaa vielä, niin mä oon harjoitellut noin 15 vuotta pidempään kuin sinä ;p

Kiitos itsellesi kommenteista, ne ovat todellakin kivoja saada! <3Erityisen ihania, kun kommentteja minun blogissa on harvakseltaan.

Anonyymi kirjoitti...

Ja namia oli! Vietiin miltein käsistä. Sukulaiset ja ystävät osaavat jo odottaa hyvää, kun hovileipurini on asialla.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Muksuttaja :)

Hyvä, etten sentään pahaa kakkua ole onnistunut tekemään, parempi näinpäin kuitenkin ;) Pitänee tästä lähtien tehdä teille oma pieni kakku ison lisäksi! :)